pondelok 14. mája 2012

Motýle na modrej oblohe!
Tak by sa dala nazvať nová taška, ktorú som včera došila. Keď som uvidela túto látku, hneď sa mi veľmi zapáčila. Bude z nej pekná taška na leto! No myslím, že aj je. A je hlavne dosť veľká. Zmestí sa do nej všeličo, dokonca okrem ostatných bežných vecí aj notebook.










 Dovnútra som všila okrem vrecka na zips aj šnúrku s karabinkou na kľúče. A je to fajn vec, hlavne  keď stojím pred vchodovými dvermi a chcem odoknúť dvere. Medzi ostatnými vecami nájsť kľúče nie je taká ľahká vec /toľkokrát som už vyložila celú tašku a kľúče boli samozrejme na samom spodu/. No teraz je to hračka, siahnem do tašky,  vytiahnem šnúrku a kľúče sú pripravené na odomykanie. Super vec!





Mám k nej ešte ušité aj obaly na mobil.  No dnes je už málo svetla pri lampe je farba moc zkreslená. Foto pridám nabudúce.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára