sobota 2. marca 2013

Kaleido Ruler

Tento týždeň mi prišla zásielka od zebrapatchwork, kde som si ešte pred vianocami objednala nové pravítko. Vtedy ho nemali a tak som čakala a dočkala som sa. Ešte v práci som balík samozrejme rozbalila a od tej chvíle mi v hlave začali všetky závity pracovať na plné obrátky, čo, z čoho a ako?
 

Doma som vybrala látku, ktorú som mala už asi vyše roka a z ktorej som chcela niečo učiť, no vždy to skončilo tým, že som ju vložila naspäť medzi ostatné látky. Sem - tam som ju použila na  nejaké drobnosti, ale stále neprišla na rad. Až tento týždeň nadišla jej chvíľa! Vybrala som k nej ešte dve farby a nápad bol tu.
Najskôr som vyskúšala ušiť dva bloky a keďže to bolo v pohode, nastrihala som zvyšok a potom som už len šila.

Keďže som látku používala už predtým na drobnosti, nebolo jej dosť na veľký quilt, vyšla len veľkosť 130 x130 cm.
Dnes som ušila vrchnú časť. Teraz musím nájsť niečo na spodnú stranu. Zajtra budem pokračovať.
Zatiaľ len nejaké fotky, celý quilt Vám ukážem, až keď bude hotový. Musím ešte vymyslieť quiltovanie.
Rezanie s novým pravítkom ide pekne od ruky, ide to rýchlo a nie je také zložité, ako to na prvý pohľad vypadá. Oplatí sa kúpiť, lebo s rovným pravítkom je to prácnejšie.
Vonku sa už ohlasuje jar a to ma veľmi nakoplo. Slnko, teplo, vtáky, kvety...... Už sa teším! Sneh mizne z minúty na minútu, no ešte je ho stále dosť. Dúfam, že to nebude dlho trvať a jar príde už čoskoro!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára