štvrtok 23. januára 2014

Balíček s blokmi 2. IBS dorazil!


Dnes som dostala balíček s blokmi z 2. medzinárodnej výmeny blokov organizovanej tímom z Quilt around the World ! Tento rok do 11. januára, teda do času, keď sa rozdeľovali bloky, dorazilo do Mníchova 143 blokov (medzi nimi 2 slovenské a 2 české). Bloky tento rok rozdelili do skupín, ktoré nazvali podľa morí a jazier. Môj blok priradili do skupiny "Argentínske jazero". Už predtým na ich stránke zverejnili jednotlivé tímy aj s ich blokmi, takže to nebolo pre mňa až také prekvapenie ako minule. Ale aj tak som jednotlivé bloky rozbaľovala so zvedavosťou, ako vypadajú v skutočnosti a kto ich šil, pretože ku každému bloku sme posielali pohľadnicu spolu so základnými informáciami o nás, kto bloky šil. Tu je fotka všetkých blokov





Zároveň som dostala ako darček balíček látok od sponzora "stof a/s Denmark".
Veľmi sa teším na vymýšľanie a šitie quiltu.
Prajem Vám pekný večer a ďakujem za všetky komentáre.







2 komentáre:

  1. Jarmilko, dostala jsi krásné bločky. Jarmilce B. už balíček docestoval v úterý. Já se zatím těším a vyhlížím PPL.
    Jsem tůůůze zvědavá na Tvou deku.
    Marie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jarmilko, skutečně krásné bloky.......
    Marušce K. už také dorazila v pátek obálka a bloky jsou zajímavé a nádherné.......
    Přeji hezký a pohodový večer. Jarmila

    OdpovedaťOdstrániť