štvrtok 24. januára 2013

Moja prvá deka v roku 2013

Niekedy v minulom roku som dostala nepoužité vzorky látok z obchodu s oblekmi. Boli to rôzne vzorky na nohavice, kabáty, obleky a neviem ešte čo. Medzi vianočnými sviatkami som mala dovolenku a tak som rozmýšlala, na čo by som tie vzorky využila. Už predtým som z nich šila obaly na mobil, knihy a tiež som z nich ušila aj koníkov na Farmárke preteky v Timoradzi.
Teraz som zo vzoriek povyberala všetky vzorky na nohavice (aspoň si myslím, že to mohli byť vzorky na nohavice) v hnedých odtiežoch a pretože ich bolo dosť, rozhodla som sa z nich ušiť deku.

Dala som ich všetky do práčky, aby sa vyzrážali, potom som ich všetky vyžehlila a medzi tým som mala vymyslenú deku. Keď som si narezala všetky diely, tak som zistila, že z tých zvyškov vyjde deka celkom dobrých rozmerov. Do konca roka som ju mala ušitú a v novom roku som už len quiltovala. Dalo mi to dosť práce, ale som so svojím dielom spokojná.

Ak chcete vedieť ako vznikala postupne celá deka a quiltovanie, kliknite tu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára