štvrtok 24. januára 2013

IBS QUILT DO BALTIMORU!

Vynikajúca správa! Môj quilt z IBS /International block swap - medzinárodná výmena blokov/ bol vybraný na výstavu do Baltimoru /USA/!

Organizátori medzinárodnej výmeny blokov sa rozhodli, že budú vystavovať hotové quilty z IBS blokov na výstavách patchworku v niektorých krajinách. Prvá ukážka hotových quiltov pocestuje do Baltimoru, kde sa koná každý rok v marci výstava quiltov.  Neviem, koľko hotových quiltov pôjde, no môj vybrali tiež. Musela som ešte našiť väčší tunel na zadnú stranu na zavesenie, pretože som tam mala menší a tiež som musela vymyslieť označenie quiltu so všetkými údajmi o ňom.

Najskôr som si to chcela dať vytlačiť v nejakom fotoschope, no potom som našla na internete návod, ako si to môžem vytlačiť aj doma. Skúsila som a podarilo sa to. Potom už len stačilo našiť.


 Dnes to musím zabaliť a zajtra môj quilt pocestuje najskôr do Mníchova a potom do Baltimoru.

Neskôr majú organizátori IBS v pláne vystavovať hotové quilty aj inde v Európe. Môžete si to pozrieť na ich stránke tu.

2 komentáre:

  1. Milá Jarmila
    práve si prezerám tvoj blog a čítam tu o Dňoch medu v Timoradzi.
    Prosím ťa, povedz mi, ty si odtiaľ poblíž? Ja som viac-menej z Bánoviec. Ak si z toho regiónu a robíš patchwork, čo je i moja vášeň, možno by nenol zlý nápad dať stretko. moj mail
    truchlam@azet.sk
    nechcem byť doterná, ale nikoho som v BN nestretla, kto by sa tejto technike venoval a pozerám, že ty dokonca posielaš quilt do Baltimoru.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mil8 Jarmila
    ked som asi pred milion rokmi zacala skusat patch, v BN o nom nik nepocul, tak som si pomahala ako som veedela. Teraz sice yijem v CZ, ale pravidelne chodim do Banoviec. I dnes sme prisli, ale sme cely vikend zaneprazdneny.
    7.8.a9. 3 2013 bz som mala mat vystavu Patch v BN }ak sa nestane nieco nepradvidane}. Budem tam takmer cely cas. Bude to sice v tom skaredom MsKs na Severe, ale mali zaujem. Ak budes chciet, prid sa pozriet. Budem rada.

    OdpovedaťOdstrániť