nedeľa 1. septembra 2013

Znova obaly na knihy

Obaly na knihy sú veľmi pekné a myslím, že aj praktické darčeky. Dcérina kamarátka chcela nejaký pre maminu a tak som šila. Mali byť v žltom, teda som ušila dva, neviem ktoré sa budú páčiť.



Posledný prázdninový týždeň som mala dovolenku. Užila som si ju hlavne s mojou dcérou, ktorá nám vypekala a vyvárala. Bolo to super! Totiž ja nie veľmi rada varím. Neviem po kom to má moja dcéra, keďže ona opačne, veľmi rada skúša nové recepty. Všetky sa jej podarili a my sme si veľmi pochutili.
Teraz už konečne začínam aj niečo šiť. Mala somuž "absťák". Šijací stroj bol vždy pripravený, no ja nie. Bolo dlho svetlo a teplo a tak sme väčšinu času trávili vonku.  Teraz sa to však zmení a tak bude aj viac fotiek na blogu.
Ďakujem za záujem o môj blog a ďakujem aj za Vaše komentáre.
Príjemný zvyšok nedele a školáci
 "HURÁ DO ŠKOLY!"

2 komentáre: